IKLAN..

Monday, July 9, 2012

DULCOLAX SUPPOSITORIES...


Mari-mariiiiii....


Hahaha...takde idea nak letak tajuk ape....benda nih pon bleh jadi bahan citer..hihi...bosan kot...!Tadi aku ke pusat bandar...mencari ubat yang satu itu...found this at Watson @ RM10.30...naseb baik nama ubat ni saintifik sket..takdelah malu...haha...dan yang penting pharmacist tuh cino...memang i tak malu...aku beli ni atas suggestion doctor bukan main sebat jer beli tau..biasanya menu aku hari2 melibatkan susu dan buah, memang mudah giler lah nak buang..tapi lately dah kurang makan buah, maka proses nyahtinja tuh agak sukar...nak teran kuat2 takottt wooh..keadaan perut yang baru lepas operate menyebabkan aku tidak boleh berusaha lebih keras...hanya boleh go easy and selowww..sebelum ni aku minum air lemon...stok buah lemon banyak kat dalam peti ais..aku perah sebijik terus minum air lemon walaupon doctor suggest letak 2 slices lemon dalam air suam, aku tibai sebiji terus..nak cepat baik...hahaha..tapi sekarang nih macam tak lut...dah kebal kot..huhuuh...eeeuwww...nak berak pon mau citer ka???hahaha..pedulik lah...so, sape2 yang susah membuang, dapatkan nasihat doctor keh...teran kuat2 kang tak pepasal dapat buasir....nayer!!

Sebelum tuh singgah makan kat Secret Recipe...tak  tau nak makan ape...malas nak pikir...sebat jer lah mane yang sempat...aku sebenarnya lapar nasi...time2 hujan memang cepat lapar...jadi aku amik menu yang berat skit....orang seblah aku makan spageti aglio olio...banyak giler seafood dalam pinggan dia...hahaha...aku amik nih..





Hot Chocolate –RM6.50 ( yang ni aku suke sebab tak manis sangat dan tak pekat...tapi lebih kurang rasa cam air milo la plak..tak kisahlah asalkan panas!!!)





Thai Fried Rice – RM15 ( Udang besor 2  ketul, salad, timun, udang kering serbuk, tomyam sup dan sambal belacan..tak tahulah plak aku kat SR ade sambal belacan..haha...tapi sedap! )



P/s : Sorry, isi entri agak keji...dah citer pasal ‘buang’ pastu citer pasal makan plak kan?....hahaha...


No comments: