IKLAN..

Monday, July 16, 2012

HOSPITAL SERI MANJUNG, PERAK..



7 days 6 Nights....phewwww....lamanyerrrr.....!!

First time…first time tau aku masuk sepital gomen yang luar daerah aku ni..(bajet orang kaye takmo masuk hosp gov..syok masuk private sebab kompeni taja..)….hewhew…emergency kes…lame plak tuh bertapa kat sane…siap merayu ngan doktor kasi aku keluar cepat…tapi tulah pasal…doctor sayang sangat kat aku…tak kasi lepas kandang…..hokehhh...

Takmo citer pasal penyakit2 nih...dah sihat dah pon...tapi aku nak tunjuk menu2 yang aku makan kat sepital....hihi...biasenyer aku review makanan dari restoren tapi kali ni live dari sepital...wooottwooott... 

…..kadang2 depa serve menu sedap, kadang2 tak kene ngan tekak… manelah tau kot2 korang punyer giliran plak nanti, bleh la prepare ape2 yang patut kennnnnss.....
Tapi cam aku nih, sebab sakit tuh melibatkan perut, sanggup ni aku telan susu and roti jer...takot nak berak...huhuhu...3 hari lepas operate, barulah aku berani makan nasi, tu pon amik bubur nasi...tulah...bila tuhan dah tarik  nikmat makan, makanan sesedap mane pon takkan lalu nak makan...so, enjoy nikmat makan selagi boleh....wokey???!




sakit wohhh kene cucuk!!


tangan aku lebam kene cucuksss!



 menu untuk hari ke 3 nih tapi aku ratah lauk jer...sambal pon samballl lah! laparrrr...


antara sarapan pagi punyer menu...


tak lalu makan noks...!


menu yang ni memang aku ingat - aku tak lalu makan sebab ikan bau hanyir...tak lalu....



P/s : Results cyst aku dah kuar ...Alhamdulillah....cyst aku bukan kanser....LEGA!

No comments: