IKLAN..

Wednesday, February 13, 2013

REJEKI 2013!


Alhamdulillah......

Ingatkan sorang je lah anak aku...Allah bagi juga peluang kat aku untuk rasa pregnant kali ke dua...ingatkan lepas cyst ada on and off dalam perut ni, harapan nak pregnant macam tipis je....tup tup cyst hilang diganti pulak dengan zuriat...Syukrannn Ya Allah....!



Ok..kalau ikut check up ngan doktor tempoh hari, stage adalah sekitar 4 minggu..tapi sebab utama aku check up sebab nak tau kewujudan cyst ni so takdelah aku check up tang pregnancy lagi..scan perut pon pasal nak tahu pasal cyst jugak, last2 nampak sesuatu dalam rahim *tapi aku dah test kat umah dulu tak sesabor hahaha-naluri seoarang ibu gituuu ececehhh*....kecik lagi..baru saiz sebiji blueberry...

Pagi ni..again tak sesabor punyer pasal...gigih cari due date calculator miahahaha....sebab period tak menentu, agak payah lah nak tentukan date yang sebenar, jadi aku anggap due date ni pon secara random je lah....

*gambor error pulek..hmspppsttttttt*

Ohhhh...dah 7 minggu sudah....bulan sembilan baru aku meletopsss...huahua...tak berani nak pung pang pung pang lelebih pasal kecik lagi...ape2 pon boleh jadi..takottt...aku takdelah mintak yang buruk2..no..no..no...semoga kandungan aku ni sihat2 lah hendaknyer duduk dalam perot mama ni yer...

ok..abes..dah tatau nak taip nih..



No comments: