IKLAN..

Friday, January 21, 2011

SELINGAN DI PAGI HARII..

Sambungan dari entry lepas neh..
Tadi terserempak ngan sorang member neh dlm lif…nampak aku pikul beg sandang yang tak baper nak membesar la sangat kannn…weh….banyaknyer barang ko bawakkk….semalam nmpak hubby ko bwk beg besar…ni yang ko pikul ni bwk jugakkk…ape yang ko isik nihh..(ayat telah diubah supaya seydap sket dibace! ) aku hanyer mampu tersengihh jerk…A’ah…semalam aku da suruh habby post beg kaen baju ke opis siap2..kami ni g koje naik moto..payah nak membawak beg balik kampong wt motor….tapi bagi aku, takder la banyak maner pon…dah diorang cakap bring anything you think should bring….aku ni cume menjalankan perintah jer..tapi dasar pompuan kannn.aku tak cakap majority..mebi minoriti...memang camtulah gayernyerrr…selagi beg tak penoh..selagi tulaaa disumbat ngan segala benda…salah sorangnyerrr..AKU ler..tapi..tapii..tapikannn….tak salahkan…???...ok habes da..

No comments: