IKLAN..

Friday, January 21, 2011

SELAMAT PENGANTIN BARUUU...

DEDICATED TO MY OLD FRIEND A.K.A MY ROOMMATE….

NOR FASYAREENA KUBAK & KHAIRUL AMRI CHE HUSNI…..yerrr…anda berdua la itewww yang dimaksudkan….

Salam, terlebih dahulu aku ingin menyusun seploh jari kerna tidak dapat menghadirkan diri ke majlis perkahwinan sedari yang bakal bergelar puan..ecececeh..cuti memang telah aku reserved kan untuk majlis kenduri ko tapi apakan daya..laki mak exam noks…! Oleh itu tidak dapatla mak datang ke negeri Johor darul takzim nan indah dan permai iitewww…ape kater ko wat majlis resepsi  utk kengkawn ko yang dok kat kl neh…cun???hahaha..jangan marah ek noks…tak baek bakal pengantin mare2…mare2 sayang takper lerrrr…..kiter jumper masa anak aku darjah satu nnti ek???hahaha.. …Dulu mase aku bujang, aku pergi kann sumer majlis kenduri kengkawan kiter tawww..K.Mas, Hajar, Umi, Miza…majlis Yana ( P/s : Yana..you know the truthhh k ) jer aku tak dapat gi..tu pon pasal ko la…!eksiden la plakkk ( aku ditipu idop2..sob..sob ).ko tau takkk, aku da iron baju sesiap tinggal nak sarung kebadan jer…hajar plak dah jalan kaki ke bus stop..Seb baek tak naik bus lagi…Mujur la aku sempat koling dia..!Kalau tak, dah kemaner ntah makcik tuh…marah campur geram ni taww…!!ok ok ok sorry ke lauttt..SERIUS k….sorry ek tak pat datang..nak datang TAPPPIIIII aral plak melintang…puas dah aku tarik aral tu ke tempat lain tapi kat tarikh ko tu jugak dia nak melanding…ape pon selamat pengantin baru..semoga majlis berjalan lancar..selamat hendaknyer semua ek..n slamat menjalani kehidupan suami isteri….semoga kekal abadi hingga hujung nyawa….AMINNNN…

No comments: