IKLAN..

Thursday, January 27, 2011

KENE TAG LA PULAAAAAAK !!




Yerrr cik idon't care...amek ni..!


Ni ape ke bendenyer ni noks?maen tag-tag plakkkk...aku ni g keje maner pakai henbeg noks..tu ha gambo beg keje aku..dalam henbeg aku maner ader isik...sumer aku da sumbat kat beg galas aku nie...nak kene jawab gak ker soklan tag ko weh??jawab ala kadar je ekk...so, cekidauuut la yerrr...


a) Purse POLO kaler cokelat aku beli time sale kat Sogo tahun 2009..Chanteeeeekkk lagi..

b) Beg PINKY stripe untuk barang make up aku beli kat sinma dalam RM5.90..murah jer..maser tuh sinma wat sale potong sampai 80%..huhu..

c) Baju Hujan Racing Boy..full set...aku g keje naek moto noks!!!Harap maklommm...cuace tak menentu sekarang neh..

d) Panty Liner Kotex yang comeyyy tuh...hahaha..untuk kebersihannn..

e) Krim tumit Ellgy Plus...tumit mak pecah noks..!

f) Handphone E72..hadiah dr hubby tercinterrr..

g) Pendrive Kingston 1G aku punyer...Kingston 16G untuk opis matter..ni kalau aku benti keje kene pulang balik tau pendrive nie..huhu...gheter kompeni...

h) Ubat alahan aku yang baru amik dari Klinik Global, Ampang...alergik bro..


Tu je la kot yang aku bleh jawab..da abes selongkar ni..dah takder bender lagi nie..aku bukan cam ko sampai cokelat pon nak simpan sekerat..sambung balik makan sikit2..aku ni skali telan jer..tekak ular sawe...hahaha..

No comments: