IKLAN..

Wednesday, January 19, 2011

NTAH LA NOKSSS!

Baru lepas khatam bacer blog umi hafilda…takdela aku taksub sgt pon ngan politik2 neh tp cume interested je nak bacer..saje je nak cekidaut..Sampai berpinar gak la biji mate aku nie punyer seksaited bacer nak khatamkan ari ni jugak…hadooiiii…penin mak noks!ntahla…kalau  dah involved ngan dunia org besar2..cam ginila jadinyer..hanya ALLAH SWT saje yang maha mengetahui…Semoga kebenaran akan terbukti…nak komen2 lelebih..tak gheti..bahkan tak mengikuti pon…mase aku kene panggil interbiu ngan gomen, aku takut diorang tanyer pasal kementerian n Menteri2 itu ini pasal aku mmg tak amek tau lansung…yang nama glemer2 tu tahu la aku..seb baek korang tak tanyer aku soklan2 tuh…seb baek korang tanyer sape namer bini PM…ape name bendera Malaysia, bendera Malaysia ader bape kaler…warna biru melambangkan aper, bintang ader baper bucu..tu sumerrrrr aku tahuuuuuu…yeayyy…wei..Jumaat petang neh aku akan bertolak ke Sungkai….kawan aku cakap itu tempat manyak beshhhh…tak kesahla kan..yang penting selesa…senang nak g toilet di malam hari…kalau toilet yang stok2 kat luar bilik tu…mokcik lomah sket…alamatnyer mokcik takkan bangun sampai ke pagi la…hahaha… k la…see u next entry di lain hari pasal besok cuti daa…rayer…korang g semayang rayer tak besok kat batu caves????weeeeeeeeee…

No comments: