IKLAN..

Monday, December 16, 2013

PLANNING!




Tahun depan punyer perancangan..tahun ni dah hegeh2 beli voucher coti2 malaysia...gigih tak?konon lepas beli voucher, on da spot mahu pergi tapi keadaan fizikal yang tak mengizinkan serta keadaan cuaca hujung2 tahun ini aseklah hujannnnn...

Maka terpaksalah pendamkan hajat dan bawak2 bertenang...tunggu askar kecit keluar dulu baru boleh coti-cotian....dekat2 je yang mampu ketika ini...janji dapat gumbirakan hati apipdoli...esok2 anak2 dah besar, bolehlah gigih planning jejauh sikit...




Morib...janganlah jemu tengok balik2 muke famili  gue!


Rasenyer bukan gue sorang je yang menggeletis nak bercuti2 malaysia ni...bapak gue pon gian wohh..bosan kott duduk rumah...nak bawak kereta sendri dah tak mampu...haruslah mengharapkan anak2 yang bawak dia bercotian...last minit punyer plan di akhir tawun tapi terpaksa di pospon jugak ke bulan 1/2014 atas sebab tiada kekosongan apartment..hotel sumer fully booked okeh..sekarang ni tengah coti sekolah kan..haruslah penuhhh manjang... 

                                       

Gue pilih tempat ni sebab murah...muahahaha...ko bayar 160 hengget semalam, tapi ko boleh sumbat ramai2 dalam apartment tuh...bagus2!..reason kedua pulak sebab ada swimming pool untuk anak2 bergumbira...kalau ikut tarikh kekosongan, hanya akan available bulan 1 nanti...gue belum booking lagi nih..pom pang citer macam dah booking je kan...muahahaha...

P/s : Bulan 3 ni coti puas2 2 bulan + sakit = hepi!

No comments: