IKLAN..

Monday, December 16, 2013

MALAM BERSOSIAL!


Ini tahun kan, kompeni buat Annual Dinner kat KLCC...ini tahun pon kan, gue tak dapat pergi sob..sob...eh, takkkkk..tak sedih sangat....sedeh sebab tak dapat rebut peluang pergi London uolsss...5 hari 6 malam...sape nak bagi free uolssss...siap dengan tour guide....nak harap jalan sendri kat London memang buta jalan uolssss...semua hadiah kali ni gempak2 uolssss..jelessss sangat!...tapi nasib baek kawan2 yang pergi sumer tak menang...muahahahaha..giler dengki nih!

Sape tak dengki kalau derang dapat pergi London percuma uolssss...kalau pergi duhet sendri, lain lah citer...ko mampu, lantaklah!ahahaha..

Agak-agaknya kalau gue lah yang menang pergi London itu, tiket ada tarikh expired tak??Macam voucher watson yang gue dapat nih...sumer expired bulan 3/ 2014...itu tarikh gue nak beranak dah tuh...huwAAAAaaaaaa!!!...nyampah la kalau bagi tapi tak ikhlas nih..sumer voucher tempat percutian...sangat menarik...potongan sampai 50% uolssss...tapi hampeh!!!sumer tak bleh pakai...voucher key ep ci dengan pija je gue boleh taram...yang tuh, takdak voucher pon, gue memang dah taram tetiap bulan!!! i is sooooo sakit hati...

Takpelah...takde rejeki..mungkin Tuhan nak gue bayor full kalau nak pergi bercuti nih..mungkin laa...mungkin walaupon poket sakit, hati lebih gumbira..mungkin...

Eh, berbalik pada malam Annual Dinner @ Rhythm of the Beat temanya...gitu...disko2 nih...gambo2 tak dapat lagi nih..nak jugak cuci2 mata...ngehngeh!..ada kalu, gue tepek sini satu!


No comments: