IKLAN..

Tuesday, June 12, 2012

KONVOI BALIK KAMPUNG...


Sabtu yang lepas2, aku join familiku pulang ke kampung halaman....2 tahun dah tak jejak kaki sini...lepas kawen dah tak balik kampung dah...aku sungguh lupe daratan....tapi kali ni aku balik berdua ngan anak bujang without his daddy...hubby bz with study.....hewhewwww....



tak nyempat2 nak balik umah opah, aku cabut dulu ikut pakcik mokhtar..hihi...


rumah kezen a.k.a tuan badan yang punyer kenduri...



budak kecit yang sunggoh hepi .....can't wait to see dhia smile with gigi...
papa ya punyer tangan ade ciri2 tengah menjoyah gitewwww..hahaha...



kakak zara yang siryes dah act like kakak...title kakak yang akan disandang officially end of this Oct...weeee...tak sabarnyerrrr...



naik turun tangga..


first time datang , maka mesti melawat satu rumah....









okk...ni pelamin si pengantin..sempat snap ni je...sebab aku tak tunggu mase derang nikah-dah cabut awal2 ke rumah opah...hahaha..sekarang patern pelamin cenggini ker?sangat crowded dengan rantingnyer, kelopak bungenyer....wuhuhu...aku tak suker...serabut...!seb baek mine tak macam nih...!




P/s : malam sabtu ni aku dah start sakit perut-pergi klinik-then ke hosp changkat melintang-then kene post plak ke hosp sri manjung yang pada mulanya suspected appendix tapi sebenarnyer cyst aku dah pecah...sakit yang gileeeee punyer sakit sampai nanges2 woh tak tahan....walaupon pemanduan pakcik mokhtar sangat berhemah, aku sempat sampai juga hosp dengan selamat...tenkiup pakcik....sob..sobss..

P/s : kat hosp sri manjung dapat ramai geng senasib...hahaha...


No comments: