IKLAN..

Tuesday, August 20, 2013

TERINGIN NIH!



Sesekali ku rasa teringin......auwww..feeling2 shima...sape tu shima?haaaa...takpelah..tak penting pon...tak masuk dalam soklan periksa...Saya mahu mencari belut...rasanya dimanakah ada dijual..tapi takmo yang mentah hidup2 tuh..saya tak lalu...eh, hari ni macam hari sopan sedunia ber'saya'-saya gitu kan..hikhikhik...

Ok..sambung balik pasal belut...saya mahu mencari belut salai tapi tak tahu mencari dimanakah port yang mudah untuk mendapatinya...itu hari sudah ke Sushi King...sedapppppp tapi cinonett je belut itu pastu ada rasa sos manis2 gitu..dah lari dari kemahuan..saya mahu belut salai yang ada bau asap2...HAHAHA..demand giler ah...

Hai cik belut...get ready....mama will hunt youuuuu....aummmmm!

Tiba2 terasa mahu makan belut salai feeling2 macam Andrew Zimmern....ala, abang botak yang suka kate ' if the food looks good, then eat it!'...haaaaaa...Andrew Zimmern yang konon2 gagah perkasa dah makan macam2 jenis ulat..bluweeekkk..lipas...erkkkkk....otak lembu mentah2 serta armadilo yang hampir pupus pon di bedalnya...euwwwww!..tapi kan kasi makan durian terus muntahhhhh ijo...HAHAHAHA...hebat lagi orang asia sebab makan durian rileks je taw...pssstttt psssttttt...tapi ada orang Asia yang asal  Terengganu koje kat Putrajaya itu tak makan durian..ada leww orang itu...sampaikan bau durian pon tak boleh...kesian bini dia...kesian bini dia...BAHAHAHAHA....mitahli sunggoh bini dia sampaikan nak main teka2 nama buah bermula huruf 'D' pon sanggup letak buah 'DABAI' yang tak pernah dimakan itu...<-------- INI CITER BOHONG....hikhikhik

 

iniler abang andrew zimmern...i cabar you makan durian musang king!...sampai pening2 kepala makan durian uolsss..hikhikhik..maknanya ko memang belum sampai tahap exotic jurus ke lapan..


Hadoiiii..melalut kan..nak citer pasal belut je, tetibe terus kona ke lain...konon belut tu exotic lah sangat...hikhikhik...minggu depan nak ke sepital..mahu check up untuk tengok heart-beat baby..sudah berusia 10 minggu= Trimester pertama...hopefully scan nanti masih terang, jelas dan nyata bersinar-sinar...

Masih lagi mabuk-pening-loya-mual-muntah yang kronik di pagi hari..hah..semualah..pakej...ubat-ubatan sudah tidak boleh diterima tekak..rasanya kerongkong saya makin mengecil kerana ubat sebesar acid folic pon rasa sungguh azab mahu menelannya membuatkan saya selalu saja skip makan ubat..huhuhu...

Selera makan tak de tapi nafsu makan membuak-buak..acaner tuh?..kalaulah mata ini boleh mengunyah dan membuat kerja amal untuk mulut dan tekak, alangkah bahgianya idup....

Ok..dah jumpe belut salai nanti saya tepek2 kan wajahnya disini nanti yer..hihihihi...

Tata...



 

No comments: