IKLAN..

Friday, August 2, 2013

IFTAR KE DUA PULUH SATU SAMPAI DUA PULUH SEMBILAN!


HuwaaaaaAAaaaaa...dah tak bermakna sumer menu iftar ku kerana aku dah beraya awal seminggu dari umat islam yang len...huwaaa...sob..sob...mabuk2 uolssss..tak koser lah nak masak...masak nasi 1 pot pon rasa macam masak gulai kari kambeng dan nasi beriyani untuk seratus orang makan..phewwww!

Makanya, beli ajelah kat pasar ramadhan...tak sedap pon bukak mulut, nganga, telan!eh, tapi aku tapau tak tunggu azan, sampai2 rumah terus ngap..muahahaha...

Tak lalu nak makan nasi dah uolsss..takdak selera...nasi kerabu feberet pon dah rasa hambar tawar tak sedap...

Koje aku mencekik makanan tak kira siang atau malam..kat opis pon aku bedal roti hewhew..laparrrrrr!..abeslahhhh..abeslah peha aku berlaga nanti...abeslah lutut aku akan start sakit tak boleh tampung berat badan berlebihan..abessslah aku  koranggggg....gemokss!*PITAM*

Selasa ni last koje..Rabu dah apply coti tapi masih berada di rumah ku syurgaku..tak balik lagi..laki iolss koje heh...Jemaat pon ada yang dah start coti dah start bersalaman dengan rakan koje yang lain..sunyiler opis senin nanti..huhuhu...bolehlah aku tido kat dalam setor..muahahaha..nampak?koje pon dah tak larat nak buat tau bila datang mabuk2 nih..seksa iolsss...kalau ikut pengalaman pregnant yang lalu, sampai 9 bulan ler begini...sedihnyerrrrrrr!

Ni kira last entry sebelum raya..raya nanti sambung citer balik hokeyyy...iolss dah takde selera nak update status..iolss dah raya..yeayyyyyy!

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN!!!!

HATI2 PULANG BERAYA...INGATLAH ORANG TERSAYANG YANG MENANTI ANDA PULANG DI KAMPUNG!

Pesana Khidmat masyarakat di bawa oleh iolss sendri...takde taje2..sendri taip..sendri publish..boleh???bahahahaha...





No comments: