IKLAN..

Monday, April 15, 2013

RAWATAN DI SASAPAN LAGI!


Sabtu...ke sana mendapatkan rawatan buat ke sekian kalinya..haishhh..selepas beberapa alasan tak munasabah, hati makin rasa was2 dan tak percaya kat Hj. Zabir..tapi terpaksa ikutkan jugak demi abah..abah sangat2 berharap dia akan pulih tapi keadaan kaki abah macam makin worst lah sangat...sedeh!

Pernah beberapa kali slow talk dengan abah suggest him to go for further check up kat hkl tapi ditolak mentah2...abah dah serik takmo jadi bahan kajian lagi..ok2..dah pernah ada kat tempat dia, aku pon trauma..tak suke hospital gomen sebab banyak sangat pelatih..jadi bahan ujikaji sampai lebam2 tangan...walaupon hospital gomen adalah hospital yang paling terbaik, peralatan lengkap dan ramai pakar tapi tak selari dengan atitude nurse2 dan guard yang boleh buat aku menyampah!..sangat kerek dan kurang hajar....ehem..no offense..bukan majority tapi minority...that would be my last choice kot..takottt.. huhu...




* waktu yang terluang harus dipenuhi dengan aktiviti camwhore anak beranak *


Maka menunggulah kami dengan sabarrrr sehingga giliran mengurut abah sampai..disana bertemu dengan pesakit yang telah sembuh setelah koma selama 3 bulan, lumpuh separuh badan dan tidak boleh bercakap, kaki hampir dipotong kerana kencing manis telah sembuh selepas mendapatkan rawatan disitu...huaaaaaaaaa...3 tahun derang tak jemu  datang...rasa diri ini sangat teruk...abah baru je dapatkan rawatan 5 bulan pon dah mengeluhhhhhhhhhhh...lepas dengar citer, abah seem bersemangat gitu nak buat all out rawatan disitu dan terus decide takmo pergi sepital lansung..huhu..ok lah, aku pon nak taknak kene lah positifkan diri dengan harapan, abah boleh sembuh...Insyaa Allah!

No comments: