IKLAN..

Sunday, May 14, 2017

FINALLY CHECK OUT


Leganya hati iols..anakanda sudah discaj tengahari tadi...takperlu lagi emakmu mengepam susu dan hantar bekalan susu hari2..takperlu bayar parking sepital 5 hengget sekali masuk..last day baru tau kene dapatkan cop di tiket parking dan hanya bayar 2 hengget...choi....tapi still kene folo up ...takpe..folo up is okeh dari kene menetap di sepital huhu..

Untuk kali ke 3 ambil darah, bacaan kuning menurun ke 6...tros doktor kasi balik yeahuuuu....

Ok..semalam iols beli nursing butter..percobaan untuk melihat samada krim itu berkesan dan menghilangkan ketakutan iols untuk meneruskan breastfeed...gitew..kalau tak sherasi bersama haruslah meneruskan lagi pencarian krim yang bersesuaian pulak..makan masa jugak tu disamping terpaksa menahan derita di dada....sobsss..


Lega uols...memang berkesan..sepatutnya lepas beranak, this is the most important thing yang perlu masuk dalam list barang berpantang..huhu..no more tears dan ianya selamat untuk baby in case ko terlupa basuh dan tros sumbat dalam mulut anak dikala panik sebab anak menangis nak susu tak menyempat okeh ekeke..


Babai katilku sayang 102D..gonna miss u...3 kali beranak 2010/2014/2017..inilah katil dan wad yang sama iols duduk hewhew..

Semoga lepas ni iols boleh berpantang dengan tenang dan cepat sihat..anak2 dah sebok tanyer bila iols dan adik nak balik rumah..tak syiok bila duduk asing2 dengan anak2 dan somi sobssss...tak sabarnya nak sihat...nak balik rumah!!!!

No comments: