IKLAN..

Wednesday, July 15, 2015

SELAMAT MALAM ROHINGYA


ok..

Tajuk entri tade kene mengena dengan isi...saje letak huhu..

Itu hari collect hadiah tadarus..kampeni kasi telekung, kerongsang sama itu inner neck dan berserta tudong bidang namploh..besau..labuh..sesuai untuk jadi alas meja kuikuikui...terima kasih kampeni..tahun depan panjang umor join lagi..dapat jugak kutip pahala siket2 untuk diri sendri...bahu kiri berat..tolong collect point untuk bahu kanan pulak..

Ok..ini tahun langsung tak beli biskut raya..hebat sungguh..iols anak beranak tak makan biskut raya..walaupon mak mertua tokey biskut raya ponnnn tak pernah makan beliau punya..haih..tapi kalau hulur kerepek memang sekelip mata kosong plastik kahkah..jadi ini tahun iols just belikan kerepek2 kegemaran anak2..itu yang penting..eh dan untuk rumah mak iols jugak..konon nak terjah banting tapi life sangat biZi..bizi pasal apa iols pon kurang pasti..

Tahun ni kali pertama bawak anak nombor dua pulang ke kampong halaman..rindunya dengan bau kampung di waktu pagi.. sangat fresh...oh seronotnya...tak sabar..

Esok last day koje sebelom cuti raya..harap2 kampeni bermurah hati kasi balik awal...bos pon memang konpom tak masuk..haih..minggu last poser ni memang goyang kaki menyandar je la kojenyer..mood raya sudah mari....yabedabeduuuu...!

Selamat menyambut aidilfitri..semoga perjalanan pulang ke kampung dilindungi Allah swt...ingat, kepulangan kita ke kampung untuk di rai..bukan ditangisi..



No comments: