IKLAN..

Tuesday, February 11, 2014

SERABUT!


Been skipping2 update kerna kekeringan idea...selama ni memang takde idea tapi ada gambor makanya adalah cerite nak di taip...sekarang ni gambar po makin malas nak tangkap...kemalasan apakah ini???

Bonus dah dapat, increment dah dapat...promotion pon udahhhh..Alhamdulillah!..yang penting gaji gue naik di kala semua harga barang pon dah semakin naik dan naik..kuih cara pon derang tak jual sepasang okeh..derang kira sebelah kuih cara tuh 50 sen gitu..mahal!..memang konpom tak makan kuih cara lah lepas ni hoihhh!

Tapi hidup makin serabut di kala ini..ada ja masalah..biasalah...hidup!hadap ajelah...abah gue akan masuk sepital balik...minor operation kot..ketulan kanser masih ada jadi perlulah dibuang...tapi tak sure akan membuatkan keadaan jantung dia worst macam sebelum2 nih...lagi sekali biler melibatkan keadaan abah yang akan masuk sepital balik, mesti akan memeningkan kepala gue jugak..memikirkan anak perlu dijaga oleh siapa...kerana mak pastilah tempatnya disisi abah , memonitor keadaan abah...

Anak gue pulak??mane nak letak hoiiii...sape nak jaga??????HuwaAAAAA.....serabut sangat kepala hotak gue...nak pakai orang gaji, belum berkemampuan lagi..wuwuwuw...nak cari pengasuh, gue masih belum mempunyai kepercayaan yang tinggi pada orang lain selain dari ahli keluarga, nak pos ke kampung husband, nun jauh di kelantan..tak sanggup berpisah dengan anak...wuwuwuw...cemaner...cemaner nih???sob...sob....

Semoga condition abah lepas operate, baik2 sahaja....AMIN!


No comments: