IKLAN..

Tuesday, July 26, 2011

BUBBLE TEA YANG DIIDAM-IDAMKAN...


Hye korang...teringin nak makan buble ni sebenarnyer..survey dlm mudah, jual pakai kilo..banyak plak tuh..yang nak bedal aku sorang neh...semalam jenjalan kat pasar malam...ade satu van ni parking baekkk punyer dekat tempat kitorang park moto..skali makcik tuh ade jual bubble ni...aku kasi tapau satuh...bukan tapau buble tuh jer..memang nak makan penampo ngan makcik tuh la kot klu mintak gitu..aku amik air Original Milk Tea Wt Pearl...pearl tuh si buble ni  la yer..tuh name glemer nyer..hahah..Mmmm..bolehla..wat hilang kempunan kan...



Tapi ni yang aku nak kongsi kat cini...aritu aku g jenjalan kat pasar malam area umah aku..mase aku jalan kat tepi orang jual ice blended ni kan..tetibe aku ternampak la ade satu menu ice blended ni cam air haremmm...tulis  kat citu perase Champange..champange pada pemahaman aku adalah arak...tapi camner lak diorang bleh jual perase tuh ek..tak ker bebudak yang kebiasaannyer jadi customer derang tuh akan membeli perase itu....tak ker bebudak tuh dah ditanam dlm kepala otak derang bahawa champange itu halal?Ahhhh..tak paham aku..

No comments: