IKLAN..

Monday, January 20, 2014

32-30-70




Auwww...itu bukan ukuran bentuk badan gue ketika ini mahupon sebelum2 ini atau pon selepas2 ini...32 itu umor 2014 gue, 30 itu kiraan masa keberadaan baby dalam perut yang membuat gue bersamaan 70 kilo..phewwww!sudah 70 kilo uolssss!macam tak percaya jer...tak pernah cecah angka 70..ini julung2 kali...boleh ka angka itu menurun kembali dengan jayanya?

Yep... hari lahir gue banyak tersisa di sepital untuk memenuhi appointment check up bersama puan duktur..scan 3d tapi baby tutup muke...tapi dia tunjuk tutttttt dan tuttttttt...biase nih!..takde selebret spesel  bagai..dua2 jejaka di rumah kene demam campak, makanya duduklah gue dendiam di rumah sambil masak, makan dan tido pastu bangun tengok tibi balik, pastu tertido balikkkkk...haishhhhh..

Bulan depan another check up yang ke 34 minggu...pastu lagi 4 minggu untuk tengok anak kedua gue lahir kedunia...can’t wait!!!!

Ohh..wah chan kasi mesej suruh datang redeem hadiah besday katernyerr...ingatkan dapat ler jongkong emas seketul uhukuhuk...sekali dapat gelang leather laaaaa..tenkiu ler wah chan...wuwuwuw..
 

No comments: