IKLAN..

Thursday, May 2, 2013

A SIMPLE BIRTHDAY TREAT FOR 3 YEARS OLD APIP!


Hola...semalam dah up wishes dalam entry so the next day haruslah ada makan2..tapi tak sambut kaw2 cukuplah ada kek dengan lilin 3 batang dan makan bersama family..besday date pon hari korjer so takde makne nak masak2 bagai...kebetulan keesokannye cuti hari buruh..yeay..boleh celebrate! that day juga adalah hari onyang dan opah cu berangkat pulang ke kampong...hmmm...apip takdak geng balik..tapi takpe...sabar..sedang menunggu kelahiran the new anak buah..hip hip horehhhh..



alahai..sedehnyer tengok kek apip...simple sangat...salahkan akak secret resipe tuh!..It's Pecan Butterscotch..sedap!


So, bangun siap-siap bawak dak apip ke TESCO mencari present dan kek...selera kek tetaplah ikut tekak mak..hikhik..makan2 kek then having lunch together masakan air tangan omak den..see?dah jimat disitu yer..bahahahaha..then ke AEON BIG mencari present again sebab tak Tesco tak jumpe yang berkenan...and again di AEON BIG pon tak jumpe yang berkenan..haishhhh...gerammnyerrr tak jumpe..



Ok..lepas ni kalau pergi bercuti, no more FOC untuk apip dah..sudah besar kan?masuk mane2 tempat pon dah kene bayar..maka, kita cuti2 kat rumah ajelah kot..ngehngehngeh!

P/s : Thanks to pak ude, mak ude-pak tih, mak tih, yakeya datang selebrate besday apip!

No comments: