IKLAN..

Monday, February 20, 2012

BERTAMBAHNYA ZURIAT MAKA BERTAMBAHLAH REZEKI DARI ALLAH S.W.T.


Seronot dengar perkhabaran gumbira dari kakak ipar...she will become a preggy mommy again..dah 5 weeks....wow..cepatnyer masa berlalu..zara pon dah almost 3 years...saya seronok tapi dalam masa yang sama saya takut...fobia dari beranakkan apip tak hilang kesannya lagi...takut wohh!dan...saya masih belum ada persediaan untuk itu..bukan menolak rezeki tapi tunggulah biar reda sikit rasa itu...umor dah 30 an...orang kater kalau mengandung pada usia yang lewat akan mendatangkan risiko bukan saje pada anak tapi pada ibu...tu pon kene pikir jugak..bukan pasal duit yang membuat saya  berkira-kira mau berbadan dua lagi atau tidak..DUIT itu takkan pernah cukup sampai bila2 dan sesungghnya harta yang akan kekal bersama-sama kita adalah ANAK.....
Apip pon dah melepasi frasa “kesian kat apip..kecik2 lagi dah ade adik..”...memikirkan keadaan kami yang masih terumbang ambing....dengan hubby yang masih hari2 perlu ke kelas malam..., rumah pulak baru nak set up...nanti-nantilah...setel down dulu mana yang penting2...then barulah merancang ke arah itu...ni pon dah lame tak pergi check up dengan pakar sakit puan...lepas beranak, buang cyst..terus senyappp tak pi jumpe doctor..i supposedly have to go on a pap-smear..tapi till now saya takut sangat2 dan takde keberanian untuk buat pap-smear...sakit ker?tolonglah sape2 yang penah buat pap-smear kasi ceriter details pada saya...boley???huhuhu...

INSYAALLAH..panjang umo,adelah rejeki apip adik baru yer kawan2..so, tolonglah jangan tanye2 sy lagi biler sy nak tambah anak..perut besar sebab angin banyak uollsss...kikiki.. or......maybe nak saing sama orang seblah kut????kan orang seblah???..nnti kiter coti panjang same2...kosongkan department...yeayyyyyy....!


Pics taken from ladynoe..cantekk kan..?

P/s : TAHNIAH tu kak. Sha yang bakal jadi HOT preggy mommy...(^_^)..ayu,..ko biler lagi?nak saing sama2 ka?wawawawa....


No comments: